fredag 10 oktober 2014

2014

Jag lyckades bli klar med mina studier och är nu utbildad lärare inom bild och form, samt IT-lärare. (IT-pedagog eller vad det nu kan kallas..) Efter mina studier så var jag arbetslös i ca 1-2 veckor innan jag lyckades få napp, och nu har jag varit på samma skola i åtta månader. Många timmars åkande med spårvagn, båt och diverse promenader har jag vandrat, men ett jobb har jag. Känns coolt att arbeta med något som jag lagt ner så många år med att studera till.

Vad det gäller min kreativa sida så jobbar denna på, trots trötthet till max och så vidare....
I dagens läge arbetar jag och en kompis på en webbserie. Denna görs med stop-motion samt chuckimation. Detta projekt går under namnet FAS 4:AN. Vi inriktar oss mot både unga som vuxna..

Annars så ritar jag ibland, målar ibland och så vidare.. Jag har även byggt en egen ateljé i vår nya lägenhet som vi nu bor i... Vad väntar man på? Kör.


Alltid något om vad som sker.. vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar