onsdag 18 december 2013

Kan nästan lova att jag var först här!

Jag kan nästan lova att jag var först på plats på HDK idag. Vet inte om det är något att skryta om direkt, men tidigt var jag här... men varför? Jo, för jag måste skriva min uppsats - LBD500. Det känns som jag är på banan, jag vet hur allt ska byggas upp. Men saken är bara att få ner det hela. Därför sitter jag nu här och ventilerar lite innan det är dags att gräva ner sig i böcker och så vidare.

Vidare kom jag helt plötsligt in på gestaltningen när jag gick hit. Jag tänkte på mina tråkiga platser och varför dessa tilltalar mig. Något säger mig att det finns något här som jag vill åt. Jag funderar på att börja undersöka dessa tankar med hjälp av dokumentation. Hmm..

Nåja nu är det dags att ta tag i den där uppsatsen..

Adjöken sa löken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar